Bliv knivskarp på kropssprog og emotioner i ansigtet
Emotionelle evner og kompetencer ( ESaC)
Denne tredages uddannelse er baseret på den mest innovative adfærdsforskning, og giver dig viden og kompetencer i at evaluere verbal og non-verbal kommunikation fra andre.
En af de ting du vil lære, er en forståelse af, hvor vigtige vores emotioner er, og hvordan de styrer os. De er kernen i vores relationer, som leder, sælger, HR konsulent, og ikke mindst som coach, psykolog eller andre der skal arbejde med mennesker.
Uddannelsen er designet til at hjælpe dig med dels at blive bevidst om og forstå dine egne emotionelle reaktioner, før de giver dig problemer, samtidigt med at du at lærer at læse andres, og håndtere dem.
- Kan du læse den spirende vrede i din medarbejders øjne, og håndtere den?
- Så du den lynhurtige flash i din kundes ansigt som fortæller at du ikke vil sælge noget?
- Hvorfor er der er nogen som viser afsky eller foragt, og hvad handler det mon om?
- Hvor godt forstår og håndterer du din egen frygt eller vrede når den pludselig kommer?
- Hvorfor kan folk ikke bare lade deres følelser blive hjemme? Og nej det er ikke muligt.
- Når din medarbejder siger "fint" hvordan har hun det så virkeligt?
- Hvis den du sidder over viser overraskel over den information du gav, kan du så se om den er ægte.
- Når du præsenterer din plan, er dine medarbejderes smil så ægte, eller dækker de over frygt hos nogen og vrede hos andre?